Görkorcsolya

 

Tegnap miközben futottam a parkban láttam egy nőt, aki trapéznadrágban görkorcsolyázott, ráadásul kétsorossal. Rögtön nosztalgiázni kezdtem, mert az én lábamon ilyenek utoljára általános iskolás koromban voltak, és már akkor is az egysoros után vágyakoztam. Mivel biciklivel járok a munkahelyemre, egy pillanatra elgondolkoztam, hogy ha nem lennének olyan egyenetlenek az járdák, vajon váltanék-e, de végül arra jutottam, hogy valószínűleg nem. Ellenben mint sportolási alternatíva nem lehet rossz, állítólag combra és fenékre nagyon hatásos. Beszerezni nem olyan nehéz, itthon akár a Decathlon kínálatából is választhatunk, de ha egy igazán retro darabra vágyunk, keressük fel a Moxi oldalát. Ha pedig egy kis inspiráció hiányzik, nézzétek meg a lenti képeket, hátha kedvet kaptok hozzá.

Moxi korcsolya

kék kétsoros

rózsaszín kétsoros

 

0284c6e147183a1f2585499e1b637e5f

da90771b483a43c4630d7c3a755510b2

Elle-Fanning-Venetia-Scott

1;2;3;4

 

A bejegyzés trackback címe:

https://weseety.blog.hu/api/trackback/id/tr8313822758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Görkorcsolya | Divatikon.hu 2014.05.11. 12:06:29

[…] Tegnap miközben futottam a parkban láttam egy nőt, aki trapéznadrágban görkorcsolyázott, ráadásul kétsorossal. Rögtön nosztalgiázni kezdtem, mert az én lábamon ilyenek utoljára általános iskolás koromban voltak, és már akkor is az egysoros után vágyakoztam. Mivel biciklivel járok a munkahelyemre, egy pillanatra elgondolkoztam, hogy ha nem lennének olyan egyenetlenek az járdák, vajon váltanék-e, de végül arra jutottam, hogy valószínűleg nem. Ellenben mint sportolási alternatíva nem lehet rossz, állítólag combra és fenékre nagyon hatásos. Beszerezni nem olyan nehéz, itthon akár a Decathlon kínálatából is választhatunk, de ha egy igazán retro darabra vágyunk, keressük fel a Moxi oldalát. Ha pedig egy A teljes cikkért KLIKK! […]
süti beállítások módosítása