Különleges ékszerek - kéz

 Ékszerekből lássuk be, sosem elég. Nekem is rengeteg halmozódott már fel az évek során, valószínűleg azért mert magam is sokféle vagyok, és nem szívesen válok meg egyik darabtól sem, hátha évek múltán hiányolnám.
Míg régebben a minél nagyobb, élénkebb és feltűnőbb darabokat kerestem, mostanában inkább az apró, különleges tárgyak vonzanak, melyek nem ordítják már messziről, hogy "hahó itt vagyok", közel érve mégis egyből kiszúrhatók és megjegyezhetők. Ilyeneket fogok most mutatni pár bejegyzésen keresztül, és kezdem mindjárt azokkal, melyek egy kezet ábrázolnak.

Ebben az etsy boltban egyedileg tervezett és kivitelezett fülbevalót, nyakláncot és kitűzőt is kapni viszonylag reális, 12.000Ft-os áron

- Kitűzőt egyébként meglepően sokat lehet találni, ám ha megkímélnétek magatokat a gusztustalan ujjaktól és az ötletes, de igénytelenül kivitelezett daraboktól javaslom, hogy ide, ide, vagy ide kattintsatok.

- Bár a forrást a gallérdíszek esetében picit már nehezebb megtalálni, azért ötletnek álljon ezekből is egy pár, mert nekem személy szerint nagy kedvenceim. Tippnek ezt a boltot tudom mutatni

A bejegyzés trackback címe:

https://weseety.blog.hu/api/trackback/id/tr5113822854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Különleges ékszerek – állatok | 2016.01.28. 20:12:55

[…] mely kifejezetten elnyerte a tetszésemet, és abszolút beleillik abba a koncepcióba amit a korábbi posztomban már vázoltam. Érdekesnek és izgalmasnak tartom például rovarokat hordani kiegészítőként, […]
süti beállítások módosítása