Halloweeni buli ikonikus alakokkal

 

Én is összehívtam a társaságot halloween éjszakájára, de annyi eszem már nem volt, hogy kötelezővé tegyem a beöltözést, hát még, hogy ennek tematikát is adjak. Kicsit megnyugtat ugyan, hogy időben vagyunk még a változtatáshoz, és lehet meg is fogom tenni, mert egy olyan ötletes példára bukkantam, ami egészen más megvilágításba helyezi a dolgot.

Először is itt egy rövid leírás arról, hogy milyen kiegészítőket érdemes beszerezni az asztal köré és a teríték mellé. Ha megnézitek láthatjátok, hogy ez nyilvánvalóan elég túlzó, mégis el lehet lesni egy-két jó ötletet. Nekem pl. tetszik az alma és a szőlő a tányérokon, a koponya és a hosszú gyertyák az asztalon, az ültetőkártyák és a termésekkel tarkított virágkompozíció.

A jelmezek:
Nyilván ha ikonikus alakokról van szó végtelen lehetőségünk van, gondolom ezen a partin ezért is szabtak ennek egy határt, és a festészethez köthető figuráknak öltöztek be. Így kerülhetett egymás mellé Frida Kahlo, Van Gogh, Mona Lisa, A lány a gyöngyfülbevalóval, Vénus és Picasso gitárja.

A jelmezek egyébként nagyon ötletesek voltak, ahogy azt a nevekre kattintva Ti is láthatjátok, és egyből beindították a fantáziámat, egyrészt, hogy én minek öltöztem volna be, másrészt, hogy végül adjak-e témát az idei összejövetelnek?

A bejegyzés trackback címe:

https://weseety.blog.hu/api/trackback/id/tr5413822872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása