5+1 minimalista karóra 60.000 alatt

Érdekes paradoxon, hogy amennyire szeretem az órákat annyira nem hordom őket. Pedig van bőven a lakásban, és egy-két hirtelen ötlettől vezérelt darabon kívül szerintem mindegyik vállalható is még. Mindenesetre megint megakadt a szemem néhány kifejezetten szemrevaló minimalista darabon, amik a piaci árak tekintetében eléggé jó választásnak bizonyulhatnak. A szállítási költséget ugyan nem tüntetem fel, de a legtöbb esetben vagy ingyenes, vagy csak pár ezer forintot dob az áron.
Fém allergiám van, ezért nézzétek el nekem, hogy csak a bőr szíjasok között válogattam.

1- Pasonii - $107 (kb 32.000Ft)

Ezeknek az óráknak egy külön posztot is szenteltem már ezt itt találjátok. Bár én elsősorban férfiakon láttam eddig, nem állítom, hogy ne lenne keresnivalója egy nőn.

484c10fd20d09877f6baff52f8643e2f

2- The Horse - $189 (kb 55.000Ft)

Egy 2009-ben indult ausztrál márkáról van szó, amit férj és feleség gondoz egy picike stúdióban.Az órákon felül ékszereket, ágyneműket és egyéb bőr kiegészítőket is találni náluk, érdemes kattintani.

Rose-Gold_Grey_1_1024x1024

3- CLUSE - €89,95 (kb. 27.000Ft)

Ugyan egy időben ezek az órák is elárasztották az Instagram és Facebook falamat, mégsem voltak olyan idegesítőek mint annak idején a DW agresszív kampánya. Úgyhogy úgy döntöttem itt a helyük.

1

4 - Denis Guidone - $145 (kb. 43.000)

A Parsonii órákkal szemben ezeket tényleg csak férfiakon tudom elképzelni, de az órák ötletes és egyedi megjelenése megkérdőjelezhetetlenné teszi a létjogosultságát egy ilyen listán.

Crossover-angle-510x600

5- Nixon - €120 (kb. 36000Ft)

Star Wars kollekciójuk miatt kattintottam az oldalra, de végül a 21 színben választható Kensington modelljeik tartottak ott.

A108-2160-view1

+1 Asos 

Az örök, kiapadhatatlan forrás, szinte mindig körülnézek itt, ha szükségem van valamire. Megbízhatóak, pontosak, és még sosem csalódtam bennük. Karóra kínálatukban pedig közel 360 modell van $200 alatt.

image1xxl

A bejegyzés trackback címe:

https://weseety.blog.hu/api/trackback/id/tr4813822870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása